Šokolado ir pelėsinio sūrio pyragas.

Šokolado ir pelėsinio sūrio, iš pažiūros, palaiminta santuoka aš įsitikinau pirmą kartą paragavus rankų darbo saldainių. Nuo tada pas mane ir kirbėjo mintis, kad kada nors… kada nors aš tai perkelsiu ir pas save.

Iš esmės, tai buvo pirmasis bandymas. Iš esmės, mano susidomėjimas pelėsiniu sūriu kaip niekad išaugo. Aš jį perku, aš su juo gaminu, aš viena jį skanauju.
Plėšausi tarp kelių alternatyvų, nežinodama ką gaminti pirma, ką paskui. Tada nusprendžiu, kad po truputį.

Šokolado ir pelėsinio sūrio pyragas
Chocolate and Blue Cheese Cake

300 g juodojo šokolado (70 proc. kakavos)
225 g nesūdyto sviesto
6 kiaušiniai
170 g cukraus (vanilinio)*
150 g pelėsinio sūrio**
3 v. š. kakavos

* paprastą cukrų pagardinau trupučiu vanilinio.
** šaltinis sako, kad Stiltonas per sūrus. Aš naudojau Memel Blue.

Šokoladą, sviestą ir mažais gabaliukais pjaustytą sūrį ištirpinti karšto vandens vonelėje iki vienalytės masės. Nuimti nuo ugnies, ataušinti.
Į šokoaldo masę mediniu šaukštu įmaišyti kiaušinių trynius, cukrų ir kakavą.
Baltymus išplakti iki purumo ir atsargiai įmaišyti į šokolado masę.
Tešlą sudėti į riebalais pateptą formą (šaltinyje 22 cm skermens ir 7 cm gylio) ir kepti iki 180C įkaitintoje orkaitėje 25-30 min.
Pyragui iškepus, ant formos uždėti lėkštę (ji turi būti ne mažesnio skersmens, nei formą) ir ją kuo nors prispausti. Taip leisti pyragui ataušti.

Patiekti su pelėsiniu sūriu ir grietinėle.

Skonis: 8/10

Juodi šokoladai su nesaldžiom priemaišom: čili, jūros druska ir t.t. valgomi mažais kiekiais. Šokoladinis pyragas su pelėsiniu sūriu -irgi. Niekam nesiūlau atsipjauti padorų, kaip pyrago, gabalą ir pasiruošti jį suvalgyti, mat šioje vietoje visa draugystė ir pasibaigs.
Yra trys skonio pakopos, kurios tiesiog persilieja viena į kitą, nepalikdamos daug vietos ankstesniai: šokoladas, sūrumas, švelnus pelėsinio sūrio aštrumas.
Tai yra įvairu, bet vis kyla klausimas, ar pyragas tikrai yra saldus ir desertinis?

Šokolado ir pelėsinio sūrio pyragas.

4 komentarai “Šokolado ir pelėsinio sūrio pyragas.

  1. Gal ne visiškai saldus ir ne visiškai desertinis, bet, manau valgant tokį desertą bus nesunku valdyti save savo noruose (aš asmeniškai galiu suvalgyti visą šokoladainį, o tai nėra gerai nei organizmui, nei odai, nei figūrai). Šitas, mano manymu, kenkia mažiau;)

    1. Mažiau, bet vistiek tik smalsesniems ir norintiems išbandyti kažką naujo.
      Tie, kas įsitikinę, jog šokoladinis pyragas turi būti šokoladinis ir, pageidautina, saldus, iš šio kepinio jokios nei naudos, nei malonumo negaus ).

Parašykite komentarą

