Migdoliniai keksiukai.

Aš sukūriau facebook puslapį, kur norintys dabar galės mane “laikint“.
Bet prieš tai, trumpas, labai trumpas pasakojimas, apie tai, kaip aš grobuoniškai nepasitenkinu tik vienu blog’u. Profesionalumo man trūksta bet kurioje srityje, bet tam, kad galėtum rašyti blog’ą, jis ne visada ir reikalingas. Ilgai galvojau ir nusprendžiau ,galų gale, nutiesti tiltus.

Aš labai mėgstu žiūrėti filmus: http://artmixerror.wordpress.com/
Aš mėgstu muziką, madą, truputį to ir ano, žodžiu, viskas kas nesusiję su maistu ir filmais: http://glost.wordpress.com/

Taigi GLOST facebook’e apjungia visus tris blog’us. Ir tai tikrai panašu į mano kasdieninį gyvenimą: maistas, filmai, mada (kažkada man tai buvo “triple F – food, films and fashion“), muzika, fotografija, truputis citatų, truputis asmenybių.

Aš pagalvojau apie tai, kad jei kiekvienas blog’eris turėtų po tris blog’us, tai greičiausiai prisijungimo ir blog’ų pavadinimus būtų “sunku-arti neįmanomo“ sugalvoti.

GLOST facebook’e.

***

Bet migdoliniai tik tiek, kiek jiems leidžia migdoliniams būti riešutai viršuje. Pati negrubiai peiliu pasmulkinau migdolus, bet gražesniam variantui siūlau migdolų ‘lazdeles’ arba plokšteles.

Receptas iš (neįsivaizduoju kokio, bet) žurnalo, todėl šaltinio šį kartą nebus.

Migdoliniai keksiukai

230 g miltų
1 v. š. kepimo miltelių
1 a. š. cinamono
50 g kviečių gemalų
2 kiaušinių
125 ml pieno
125 ml apelsinų sulčių
100 ml kukurūzų aliejaus
100 g cukraus
apelsino žievelės
200 g migdolų (neimkit už gryną pinigą)

Miltus sumaišyti su kepimo milteliais, cinamonu ir kviečių gemalais.
Kiaušinius išplakti su pienu, apelsinų sultimis, aliejumi ir cukrumi. Sumaišyti su miltais.
Apelsiną nuplikyti, nutarkuoti žievelę ir įmaišyti į tešlą.
Tešlą sudėti į keksiukų formeles, apibarstyti smulkintais migdolais ir kepti iki 180C įkaitintoje orkaitėje 15 min.

Skonis: 8/10

Kaip sveikesniems, tai jie labai neblogi. Aš net būčiau linkus gaminti juos dar kartą.
Be arbatos juos kramtyti aš nelinkus, bet su arbata/kava tai ‘dar tas reikalas’.

Reklama
Migdoliniai keksiukai.

Parašykite komentarą

