Parmezano aptepas.

Lana Del Rey ir vėl užgrobė mano playlist’ą.

Žinot, kas mane domina? Skaniai.lt aplankyti negaliu, o noriu iš ten grikių apkepo su meduje keptomis morkomis. Kas nors padės? Prašau.

Mainais Parmezano aptepas.

Parmezano aptepas
Parmesan Spread

2 1/2 stiklinės (150 g) labai smulkiai tarkuoto Parmezano
1/4 stiklinės alyvuogių aliejaus
1/4 stiklinės sauso baltojo vyno

Sūrį sumaišyti su aliejumi ir vynu, kol masė bus vienalytė. Ją lengvai suslėgti stiklainėlyje, lengvai apšlakstyti aliejumi ir laikyti šaldytuve.
Pagal norą maišyti su įvairiais prieskoniais, džiovintais vaisiais, riešutais ir kitais pagardais.

Skonis: 8.5/10

Ką tik nusprendžiau, kad man įtartinai jis gavosi kiek sausesnis, nei nuotraukose.
Bet kokiu atveju pasakyti turiu tai, kad viskas priklauso nuo vyno. Mano buvo kiek karstelėjęs. Manau saldesnis vynas tiktų labiau.
O idėja, jog po to atskirai dalimis galima maišyti su prieskoniai ir kitais priedais – gera. Išbandžiau ir su bruschettos prieskoniais ir su džiovintom datulėm.

O apskritai, mane jau pradeda žavėti idėja, kad ir vyną pakeisti kuom nors kitu.

Parmezano aptepas.

2 komentarai “Parmezano aptepas.

  1. Erika sako:

    O gal aliejus galėjo būti karstelėjęs? O naudojot parmezaną ar džiugą? Man tiesiog įdomu, noriu padaryt, jau įsivaizduoju kaip skanu. Man ir dziugas smulkiai tarkotas su majonezu budavo skanu:)

Parašykite komentarą

