Grybų ir grūdėtos varškės lazanija.

Mano pirmoji lazanija buvo tradicinė. Prisimenu, viršutinis sluoksnis kiek apdžiuvo, bet po juo – lyg ir viskas tvarkoj.
Mano antroji lazanija tapo mano favorit’e ir aš vis žadu žadu ją pakartoti, bet nekartoju.
Mano trečioji lazanija buvo daržovių. Apskritai – ne itin kas.

Viskas.
Nedarau lazanijų, nes žodis lazanija man asocijuojasi su pusę dienos “suvalgančiu” patiekalu.

O dabar apie ketvirtąją lazaniją.

Grūdėtosios varškės ir grybų lazanija
Patiekalai iš grybų

12-14 lazanijos lakštų
650 g grūdėtos varškės
2 kiaušiniai
2 v. š. Parmezano
1 v. š. laiškinių česnakų
1 v. š. petražolių
druskos, pipirų
svogūno
sviesto
600 g šv/ 300 g sūdytų grybų
cukinija
600 g pomidorų padažo su priedais

Varškę sumaišyti su kiaušiniais, Parmezano, česnakais, petražolėm ir pipirais.
Svieste apkepti smulkintą svogūną, sudėti grybus, po kurio laiko – cukinijas. Viską gerai aptepti. Stiklinę mišinio atsidėti, likusį sudėti į varškę.
Į formą dėti 1/2 pomidorų padažo, lazanijos lakštus, varškę, lazanijos lakštus, varške, lazanijos lakštus, varške, pomidorų padažą ir grybus. Uždengti folija.
Kepti iki 180C įkaitintoje orkaitėje 1 valandą uždengus ir dar 5 min atidengus.

Skonis: 10/10

Aš jums pateikiu tobulos, be jokių mėsų, bešamelio ir tonos sūrio lazanijos receptą.
Tikrai tobulos.
Ji gausiai skani, turtinga, tiesiogine to žodžio prasme – gomuriu slystanti, o pjaustymui net peilio nereikia.
Tai retenybė.

Grybų ir grūdėtos varškės lazanija.

12 komentarų “Grybų ir grūdėtos varškės lazanija.

  1. Raimonda sako:

    O kažin kuo būtų galima keisti laiškinius česnakus ir Parmezaną? Ir koks tas pomidorų padažas su priedais? Šis lazanijos variantas man atrodo labai patrauklus, nes neriebus ir ko gero greitai pagaminamas.

    1. Jei rimtai, pati gan retai tiksliai laikausi intstrukcijų. Česnakų gali nedėti, gali pakeisti svogūnų laiškais, Parmezaną – kietuoju sūriu arba elementariu fermentiniu. Pomidorų padažas su priedais – parduotuvėse yra visokių (su ananasais, daržovėmis ir t.t.), bet aš pati pasidariau padažą iš konservuotų pomidorų su įvairiom prieskoninėm žolelėm (gali pagardinti džiovintais pomidorais, gali alyvuogėm ar džiovintų daržovių mišiniu). Valia fantazijai 🙂
      Sėkmės gaminant.

Parašykite komentarą

