Makaronai su džiovintų pomidorų pasta.

Kai namuose stovi pora maišų obuolių, kas nors baksteli į juos pirštu ir pasako: tai obuolių pyragą kepsi?
Obuolių pyragui reikia kelių obuolių ir naudos šioj situacijoj daug nebus. Turiu omeny, ką reiškia keletas obuolių vs kelis maišus? Tada aš ir mečiau savotišką iššūkį nusistovėjusiai klasikai tema “ruduo ir obuolių pyragai”.
Išskyrus gilų obuolių pyragą ir obuolių traškėsius daugiau nieko nesugalvoju.

Visgi, mes irgi rudenį pasitikom su obuolių pyrago kepimu: Apple Tea Cake. Galvojau – genialumas paprastume, iškepsim patį paprasčiausią, šiltai kvepiantį obuolių pyragą ir visas pasaulis pataps tobulu. Jis tapo tobulu, bet ne obuolių pyrago dėka. Labiausiai jis man patiko gerą parą pastovėjęs: paprastas, šiltais meduolių prieskoniai kvepiantis, gan minkštas, bet bendrai – nieko ypatingo. Prie arbatos pats tas, bet švęsti rudenio man norisi kažko…”labiau”.
Todėl. Palikim pyragus ramybėj ir pereikim prie “giminingos” makaronų temos.

Kamut – atitinkamos rūšies pasta, kurios garbei šaltinis ir yra pavadintas. Aš pasisavinau viską, apart makaronų. Jei Oliveris diktuoja kaip pasigaminti vakarienę per pusvalandį, aš galiu pasufleruoti kaip pasidaryti tikrai puikius makaronus per 10 min.

Makaronai su džiovintų pomidorų pasta
Kamut Pasta

kamut pastos (spagečiai!!!)
1/2 stiklinės dž. pomidorų aliejuje
1/4 stiklinės baziliko lapelių
1/4 stiklinės migdolų riekelių
česnako skiltelė
1/4 stiklinės alyvuogių aliejaus (tinka nupilti ir nuo pomidorų man)
druskos, pipirų

Makaronus išvirti.
Visus ingredientus sutrinti į vientisą pastą. Ją įmaišyti į makaronus, sudėti į lėkštes, pabarsyti Džiugu ir mėgautis.

Skonis: 9.5/10

Aš labai mėgstu jausti, jog valgau makaronus. Ne daržovių troškinį/padažą su makaronais, o makaronus su visai negausiais priedais.
Buvo puiku.

Reklama
Makaronai su džiovintų pomidorų pasta.

4 komentarai “Makaronai su džiovintų pomidorų pasta.

  1. Labai skaniai atrodo:) Aš irgi dabar pastebiu, kad vis labiau mėgstu makaronus kuo grynesnius, su vis mažiau ingridiantų, o anksčiau stengdavausi, kad būtų kuo diaugiau padažo. Va kaip viskas keičiasi :]

Parašykite komentarą

