Balandžio mėnesio kąsniai.

P1170020

Kepta avižinė košė. Man patiko. Traški, karamelinė, pagal pasirinkimą galite šaukštu kabinti vieną, galite paskandinti piene.

Banana Split Bake. Turėkit omeny, jog desertas tai visai “iškrypęs“ ir labiausiai tinkamas užkietėjusiems smaližiams.
Derinys puikus, lengvai pagaminamas, pasikvieskit draugų ir pasičiupę šaukštus pradėkit graibstyti iš formos.
Bananai ir šokoladas yra labai saldu, todėl atitinkamas švelnių vanilinių ledų ir sūdytų riešutų kiekis yra būtinas “pusiausvyrai“ palaikyti.

Chocolate Griddle Cakes. Maždaug 8.5, mat blyneliai man pasirodė kiek sausoki. Beabejo, su šokoladiniu padažu (tai jau tikėkitės pilnos burnos visko šokoladinio) buvo visai neblogai ir beveik nuodėmingai, bet antrą kartą negaminčiau.

2013-04-29 12.48.55

Sumuštiniai su pomidorais, alyvuogėm ir rikota. Skonis toks pat pavasariškas kaip ir vaizdas.

Keptas varškės sūris su daržovėmis. Nesu niekaip pasiekusi to euforinio kepto varškės sūrio efekto. Maždaug su cukrum ir cinamonu buvo gerai, sumuštiniai su varškės sūriu dar geriau, bet čia viskas kiek ir aprimsta. Sūris kaip sūris, alyvuogės ir džiovinti pomidorai man patiko labiausiai, bet žvaigždės turėjo būti ne jie.

Mujadarra su prieskoniniu jogurtu. Buvau truputėlį skeptiška – ir be reikalo. Nors ryžiai ir lęšiai atrodo niūrokai, bet salstelėję svogūnai ir šaukštas prieskoninio jogurto su citrina bei mėtomis padaro tvarką. Esu patenkinta.
Autentiškumo man trūksta, nes gaminau su raudonaisiais ryžiais, bet taip įžūliai aš jau elgiuosi senokai.

Reklama
Balandžio mėnesio kąsniai.

Parašykite komentarą

