Ne per saldūs sausainiai.

Arba aš darausi visiškai nebekritiška…arba man tiesiog pakliūna geri receptai.

P1040729-1

Skonis 10/10

Nors šių sausainių įdaras pagrinde yra kondensuotas pienas, bet…

Galima būtų pagalvoti, kad jie išeina labai saldūs ir galų gale pradeda graužti gerklę taip, kaip ją graužia keli gabaliukai baltojo šokolado, bet…

Nieko panašaus. Kondensuotas pienas yra užtepamas gana plonus sluoksniu, todėl sausainiai išeina netgi neįkyriai saldūs. Saldūs, bet neįkyriai.

Ir jeigu aš, fotografuodama sausainius, iš kito kambario išgirstu ‘Diana, sausainiai labai skanūs, galima dar?’ tai kažką reiškia. Nes prašė tas, kas mano gaminamą maistą labai retai valgo )

P1040731-1

Taigi ar aš sakau taip? Aš sakau taip 😉

P1040738-1

Receptas

Iškepusius supjaustyti galima kaip tik pagiedaujate. Juostelėmis, trikampiai ar dar kaip nors.

P1040743-1

Ne per saldūs sausainiai.

13 komentarų “Ne per saldūs sausainiai.

  1. Bet vistiek galėjai įdėti išverstą receptą – angliškai suprantu, bet tie jų matavimo vienetai trikdo (nes visokie konverteriai kartais skirtingai išverčia :> )

  2. Tada parašau ko reikia 😉
    Tešlai :
    200 g sviesto
    100 g cukraus
    1/4 arb. š. druskos
    1 arb. š. vanilės ekstrakto
    2 1/4 stiklinės miltų

    Įdarui :
    70 g sviesto
    1 valg. š. šviesaus kukurūzų sirupo ( naudojau medų )
    skardinė kondensuoto pieno ( apie 400 g )
    žiupsnis druskos
    1/2 arb. š. romo ekstrakto

    Viskas skirta maždaug formai 22×33 cm )
    350F – 180C.

  3. iš-el-paštavau mamai šitą receptą, taip jaudinosi, taip jaudinosi, kad nepavyks, esą, neturi gabumų virtuvėj – bet, kaip ir maniau, nusišneka. sakė, puikūs skanūs skanučiai 🙂

Parašykite komentarą