Snickerdoodle.

Jau kuris laikas kaip negaminu. Kol turiu galimybę visiškai kasdienės mitybos neperimti į savo rankas, aš ja mėgaujuosi. Kiti padarė, aš atėjau, pavalgiau ir užsiemu savo reikalais. Kaip senais gerais laikais, kai kulinariniai žurnalai asocijavosi su rimta buitimi, o bet koks patiekalo pavadinimas tiesiog nežymiai praslysdavo pro ausis. Dabar bet koks žodis susijęs su maistu išaukia mano galvoje impulsų, prisiminimų ir minčių virtinę.

Bet esmė ne čia. Jei rimtai, jos iš viso nėra, bet esmė ir vėl ne čia.
Betvarkydama kompiuterinius failus ir besikeikdama kaip mužikas eilinį kartą pelei praslydus pro tikslą, aš tiesiog sustojau ties nuotrauka ir nusprendžiau, jog šiandien, dabar ir ne anksčiau ar vėliau aš noriu su jums pasidalinti šiais, kažkada gamintais sausainiais.

Pelė klaidžiojo ir tekstą rinkus, bet aš gi kontrolės žmogus, kaip ne kaip. O iškalbingumas vistiek kartais veržiasi pro kraštus.

Snickerdoodle sausainiai
Snickerdoodle cookies

2 3/4 stiklinės miltų
2 arb. š. sodos
1/2 arb. š. druskos
240 g sviesto
1 1/2 stiklinės cukraus
2 dideli kiaušiniai, kambario tempratūros
2 valg. š. cukraus
2 arb. š. cinamono

Orkaitė – 180C.
Sumaišyti miltus, sodą ir druską.
Minkštą sviestą iki purumo išplakti su cukrum ( apie 3 min ).
Įplakti kiaušinius. Sumažinus greitį dalimis sudėti miltų masę, kol tešla taps vientisa, bet lipni.
Sumaišyti 2 valg. š. cukraus su cinamonu. Tešlą suvolioti į rutuliukus, juos apvolioti cinamono mišinyje ir sudėti ant kepimo popieriumi ištiestos skardos maždaug 5-7 cm atstumu.
Kepti 10-15 min., priklausomai nuo dydžio. Ataušinti ant grotelių.

Skonis: 10/10

O čia aš manau jūsų paieškos ir turi kiek stabtelėti.
Apvalūs ir kvepiantis saldžiu cinamonu. Neploni,  minkšti viduje.
This is it.

Sugaišit nedaug, darbas – nesunkus, produktai – kasdieniai, bet rezultatas, o, patikėkit manim, prankosta lūkesčius.
Vieni iš geriausių, o galbūt ir patys geriausi neįmantrūs sausainiai.

Čia aš ir pasakyčiau ‘ hey man, come to the dark side, we have cookies’. )

Snickerdoodle.

4 komentarai “Snickerdoodle.

    1. Esu irgi apie tai mąsčius ir kiek žiūrėjus, sodos tos nevengia ir kituose šių sausainių receptuose 🙂

      Vis galvoju sekantį kartą pamėginti užgesintą sodą dėti. O jei ir tada jausis – liksiu prie dosnios dozės kepimo miltelių.

Parašykite komentarą

