Devilish.

Apie ką gi mes čia?

Aš buvau susiradus ir išsisaugojus iš karto keletą receptų, tuo atveju, jei kiaušinių būtų per daug, nei mes sugebėtume jų suvalgyti.

Tuo atveju, jei namuose nuskambėtų raginimai valgyti kiaušinius, nes jiems neilgai liko tempti.

Kiaušinių nudažė tiek, kiek mes pajėgiam suvalgyti.
O gal tiesiog visi kiaušinius šeimoje pamėgo? Pamišo tiesiog.
Turbūt nudažė tiek, kiek mes pajėgiam suvalgyti.

Bet aš būčiau ne aš, jei nesudaužyčiau bent jau kelių kiaušinių, apsiskelbčiau, kad valgyti jų nenoriu, ir tyliai juos nusinešus į virtuvę nesupjaustyčiau……tarkim salotom.

Kiaušinių salotos
Devilish egg salad

4 kietai virti kiaušiniai, nulupti ir susmulkinti ( beveik sutrinti )
2 valg. š. raudono smulkinto svogūno ( beveik sutrinto)
1/4 stiklinės smulkintų salierų ( beveik sutrintų )
2 valg. š. majonezo
1/2 arb. š. sausų garstyčių
2 arb. š. Dižono garstyčių
jūros druskos, šviežiai maltų juodųjų pipirų
1/4 arb. š. saldžiosios paprikos miltelių
truputis Tabasco

Visus ingredientus gerai sumaišyti.
Valgyti su krekeriais, ant viršaus užbarstant papildomai paprikos, arba su pitos duonelėmis, išklotomis salotomis.

Skonis: 9/10

Labai stiprus 9.
Kaip salotos jos…. na kaip kiaušiniai su majonezu. Pagrinde. Ganėtinai patogus, skonio receptorių neapkraunantis patiekalas.
Asmeniškai pati, pagrinde naudojau kaip užtepėlę ant juodos duonos. Daug kiaušinių salotų ant juodos duonos.
Kiek jaučiasi aštrumas ( turint omenyje, kad namie neturėjau sausų garstyčių, taigi jų ir nedėjau ), bet šiaip. Taip. Aš likau ganėtinai patenkinta.
Nieko ypatingo, bet. Taip.

Devilish.

4 komentarai “Devilish.

  1. Man čia tik riebaus geltono sūrio kubeliais trūksta – būtų iš vis tobulai. Mano šių metų Velykos kažkokios keistos – 5 margučiai, 1 kiaušinis ryte ir balius vakare. Hmmm – net nepajutau šventės, atrodė ilgas savaitgalis ir tiek…

Parašykite komentarą