Polenta.

Kas tikrai nėra gerai, tai kai gamini patiekalą, ir net nežinai, kokio daug maž skonio jis turėtų būti. Kokios konsistencijos jis turėtų būti. Iš viso, kaip jis turėtų žmoniškai atrodyti.

Ir aš nešneku apie pyragus ar kitokius patiekalus.
Aš šneku, tarkim mano atveju, apie polentą.

Pirmą kartą gyvenime dariau ir galvojau, ar iš viso aš ją darau į tą pusę.
Greičiausiai į tą, nes pagal receptą, bet… koks bus rezultatas? Iš savo patirties jau žinau, kad recepti irgi ne visada vykę būna.

Kaip tarkim man virti Polentą, ir laukti kol ji pradės slysti nuo puodo sienelių, jei aš ją vos galiu maišyti? Ji turi būti… tokia apyskistė? Pas mane ji tokia nebuvo.

Aš vistiek ją viriau. Praleidau šią abejojimo stadiją, ir ėjau iki galo.

Polenta
Šaltinis : ‘IKI’ leidinys

1/2 kg rupių kukurūzų miltų ( arba kukurūzų kruopų, permaltų kavamale )
1 1/2 l vandens/pieno/pieno skiesto su vandeniu
keletas valg. š. tarkuoto ‘Parmezano’
druskos pagal skonį

Užvirti puode vandenį, pasūdyti ir po truputį berti miltus nuolat maišant plaktuvo šluotele. Supylus miltus nuolat maišant virti dar apie 30 min. Prieš baigiant virti suberti sūrį. Kai košė slysta nuo puodo sienelių – ji išvirė.
Pagardinti galima šlakeliu alyvuogių aliejaus ar gabalėliu sviesto.

Šiaurės Italijoje polenta išklojama ant lentos ir atvėsinama. Patiekiama supjaustyta su įvairiais padažais.

Polenta Fritta
Šaltinis: ‘IKI’ leidinys

Atvėsusią polentą supjaustyti stačiakampiais gabalėliais, apbolioti džiūvesėliuose ir apkepti dideliame kiekyje aliejaus. Patiekti karštą.

Padažui:
1 nedidelio susmulkinto svogūno
150 g jautienos faršo
800 g skardinės konservuotų pomidorų be odelės
geros saujos tarkuoto ‘Parmezano’
1 arb. š. smulkintų petražolių
1 susmulkinta česnakos skiltelė
druskos
pipirų

Apkepti aliejuje svogūną ir faršą, sudėti smulkintus pomidorus, pasūdyti, pagardinti pipirais, patroškinti. Sudėti česnaką, petražoles.
Padažu aplieti polentos gabalėlius ir užbarstyti sūriu.

Skonis: 9/10

Stiprus, labai stiprus 9.
Taip mėgstu naujus patiekalus ir kurie tikrai puikiai nusiseka ^_^.

Polenta supjaustyta gabalėliais, apvoliota džiūvesėliuose ir apkepta aliejuje pasidengia tokiu traškiu paviršiumi, o viduje būna tokio švelnaus skonio ir minkštos tekstūros.
Padažas, nors ir niekuom neypatingas, bet puikiai prie jos tinka. Skonis aiškus, ganėtinai stiprus ir konkretus, o polenta – švelni.

Aš garantuotai pasiruošus išbandyti ir kitus patiekalus su polenta ).

Polenta.

2 komentarai “Polenta.

Parašykite komentarą