Makaronai.

Pripažinkime, kad tokie pietūs, kurie būna ir skanūs, ir pagaminti užtrunka 15-20 min., tikrai yra labai geras dalykas. Gėris tiesiog.

Gamindama jau įsivaizdavau, kaip čia rašysiu, kad citrinos žievelė ten labai ne į temą…bet ji man nelabai ir trukdė. T.y. ji man visai netrukdė.

Taigi, mano numylėtieji makaronai. Vėl.

Makaronai su faršu ir pupelėmis
Šaltinis : ‘Virtuvės paslaptys’

200 g spagečių
aliejau
druskos
didelio svogūno
200 g naminio faršo
faršo prieskonių
1/2 stiklinės pomidorų padažo
3 valg. š. konservuotų raudonųjų pupelių
3 pomidorai
citrinos žievelė
svogūnų laiškai ( kurių nenaudojau )

Spagečius išvirti pasūdytame vandenyje.
Keptuvėje įkaitintame aliejuje apkepinti svogūną, sudėti maltą mėsą, pabarstyti prieskoniais ir maišant ant vidutinės ugnies kepti apie 5 min. Sudėti pomidorų padažą, nuvarvintas pupeles ir dar kepinti kelias minutes.
Pomidorus supjaustyti mažais kubeliais, citrinos žievelę supjaustyti juostelėmis, o svogūnų laiškus tiesiog susmulkinti.
Spagečius sudėti į dubenėlį, užpilti pupelių ir mėsos padažo. Apdėti pomidorais bei pabarstyti citrinos žievele ir svogūnų laiškais.

Skonis : 9/10

Pirma aš kiek kritiškai žiūrėjau į šį patiekalą, bet galų gale nusprendus jį išmėginti, aš tikrai nenusivyliau. Skonis aiškus, citrinos žievelė duoda kiek egzotikos ( kas atrodo, jog nevalgai rimto pietų patiekalo ), o pupelės man iš viso kiek salstelėjusios net pasirodė, kas man patiko.
Patiekalas lengvai pagaminamas ir savo tekstūra taip pat neapkrauna skrandžio.

Makaronai.

Parašykite komentarą